feb
21

bolond ?!

| Szerző: Dorynkka | 5:12 pm

elolvastam. befejeztem. tetszett a könyv nagyon de a vége.. az a baj hogy én úgy érzem hogy nincs vége és ez bosszantó.. nem baj nekem így is nagyon tetszett. jól írja le a bolondokat akik valójában nem is bolondok csak a saját fallal körülvett világukban élnek. és ez mindenkire igaz mert mindenkinek vagy egy maga kis világa ahova ritkán enged be embereket. én beengedtem embereket de csak néhányat akiket nagyon szeretek és megbízok bennük.

szerelem vaaaaaaaaan nagyoooooooon. nem tudok mit tenni. nagyon szerelmes vagyok. szeretem minden nap elmondani. boldoggá tesz ha meg tudom osztani az érzéseimet másokkal is hátha ők is olyan boldogok lesznek mint amilyen boldog vagyok én most.
boldog.
bolond.
szerelmes.
ésatöbbi.. :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorynkka.blog.hu/api/trackback/id/tr85956841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása