júl
5

adta ?!

| Szerző: Dorynkka | 4:58 pm

megcsináltuk igen ?! tényleg FOO '09  :)
pipázás egész nap, borozás, sörözés, napozás, semmit tevés - élni tudni kell
baromira megszerettem a Fish!-t ja és még a színpadon is táncoltam Fish! koncerten :D ja és a Koppány is táncolt a színpadon velem jók vagyunk úgy érzem.
Péterfy Bori meg P.A.S.O. is jó volt, őket is megszerettem - balatoni srácok :)
és igen ott volt Anita is és áá adta neki rendesen. vállalható volt Bubi ?! ♥
élvezet volt fáradtan egy hiperaktiv Anitával boltba menni :) móka és kacagás volt a javából
minden más koncert is jó volt: Kispál, Kakukázus, Vad Fruttik, Kiscsillag, Quimby.. csak ne esett volna az esső szombaton :(
ja és a Tesco Gazdaságos sátram nem ázott be azé tud már vmit sztem :)
összefoglalva nagyon jó volt. életem első FOO de nem az utolsó.

júli.12-19.: Horvátország - Rogoznica
anya, apa, Pöle, én :)
tiszta szerencse hogy 2 lábam van. a jobbot már megjelöltem vajon mi lesz a bal lábam sorsa ?! :) remélem épségben hazajövünk/jövök. vigyázok magamra nagyon.
- nem megyek kagylót keresni a sziklarepedésehez,
- sem pedig rákászni nem megyek a sziklákhoz,
- nem ugrálok 6 méternél magasabbról szóval tényleg vigyázni fogok magamra.
u.i.: ott a Pöle majd ő vigyáz rám.


a meló ügy egynelőre még várat magára. nem találtam semmit sem. talán majd az augusztus összejön. lesz ami lesz. a holnap még várhat mert ma még ma van :)

ja és a egyik legboldogabb esemély az életemben ?!
évforduló volt a Pölével.
 egy év ♥:)
szeretlek picinyem.

A bejegyzés trackback címe:

https://dorynkka.blog.hu/api/trackback/id/tr1001228081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása